torsdag den 15. marts 2018

Stockholm

Jeg har været på kursus. I Stockholm. Eller - lige udenfor, men vi fik ihvertfald lov at køre med undergrundsbanen og se de fine stationer. Jeg er ret vild med hele det koncept at det ser ud som en klippehule og at alle stationer er forskellige, og en eller anden gang MÅ jeg altså tage en weekend i Stockholm og bare have tid til at kigge!

I went on a course. In Stockholm. Well - right outside, but we got to ride the underground, looking at the beautiful stations. I do love the concept of making it look like a cave in a mountain. Furthermore, all stations are different, and some time I MUST take a weekend in Stockholm, having the time to just look around!
Hotellet bød på en HELT ny variant af røræg. Altså - har nogen af jer fået det med kötbullar før? Jeg har aldrig set det. Det smagte okay.

The hotel had an ENTIRELY new variation of scramble eggs. Well - did any of you have it with meatballs before? I never saw anything like it. It was good, though. 
Kurset var i sådan nogle søvnregistreringer som vi (også) arbejder med. Faktisk både spændende og lærerigt. Der var også tid til at strikke en lille smule.....
Nu er jeg så hjemme igen, og begynder så småt at tælle dage til jeg skal til New York med min søster og hendes to yngste. Jeg glæder mig helt vildt til ferie!

The course was in this kind of sleep studies which we (also) work with. It was interesting and I learned a lot. I also had time to knit a little bit.....
So now I'm back home, and I'm starting to count the days until I'm going to New York with my sister and her 2 youngest. I can't wait to have a little vacation!

4 kommentarer:

  1. Vi tæller også dage ned (og Teresa er i gang med en liste over alt det tøj, hun gerne vil shoppe efter😬)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver hyggeligt! (Og den dag må hun gerne følges med dig!)

      Slet
  2. Stockholm er også et ønske-rejsemål for mig. Der har jeg aldrig været
    Jeg har været i NY, - og det gør jeg gerne igen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Der er sådan rigtig IKEA-pænt i Stockholm de fleste steder. Gamla Stan er så fin og hyggelig, og undergrundsbanen er bare sej. Tror faktisk jeg kunne køre rundt der nogle timer. (Og strikke. Selvfølgelig.)
      New York får man vist aldrig set det hele af. Der er så meget! Jeg glæder mig utroligt meget til at se familien igen.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails