tirsdag den 20. marts 2018

Tante Grøn

Det har været en dejlig weekend. Sådan en helt utrolig weekend, hvor jeg faktisk bare var hjemme og faktisk kun behøvede gøre præcis det, jeg havde lyst til. Hele weekenden. (Godt det samme. Denne uge er vildt travl, så det var rart at kunne lade op!)
Lørdag gik jeg forbi Tante Grøn. Altså - den skal jo nødig gå fallit, bare fordi jeg ikke er der! Jeg gjorde det, jeg altid kommer til, hvis jeg skal købe bare en lille smule garn. Hvad skal man kun bruge en lille smule garn til? Babytøj, selvfølgelig! Den lille Ella romper er så utroligt sød.

It has been a lovely weekend. One of these amazing weekends when I was actually just at home and didn't have to do anything apart from exactly what I felt like. All weekend. (Which was good. This week is crazy busy, so I was happy to fill up the batteries!)
On Saturday, I went to see Tante Grøn. Well - it shouldn't go out of business just because of me not being there! I did what I always do if I can only buy a bit of yarn. For what do you only need a bit of yarn? Baby stuff, of course! The little Ella romper is so incredibly cute.

4 kommentarer:

  1. Et velgørende formål! Mon ikke man kan få skattefradrag for alt det garn, man køber og strikker til andre med? Det var da ikke andet end rimeligt.

    SvarSlet
    Svar
    1. Præcis! Det er absolut ikke for min egen skyld, KUN godgørenhed! ;-)

      Slet
  2. Den har jeg også købt :) Det bliver den mindste størrelse i blå til en sommerbaby ♥ så sød, altså...

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails