mandag den 19. marts 2018

Det er nok smart / I guess it's smart

Jeg havde aldrig forestillet mig, at dagens opskrift eksisterede. Jeg havde aldrig forestillet mig, at behovet fandtes for noget hæklet lige i den situation, men jeg tror faktisk det kan være smart.
Nu kunne det jo så være sjovt om I kan gætte, hvad det er! Det er noget til en baby, og svaret samt link til opskriften kommer i næste post.

I never imagined that today's pattern existed. I never imagined that there would be a need for something crochet for just this situation, but I do actually think it might be smart.
So now it could be fun if you can guess what it is! It is something for a baby, and the answer + the link for the pattern will be in the next post.

6 kommentarer:

  1. Mit første umidelbare indskydelse var genbrugs plastre.

    SvarSlet
  2. Tak for alle jeres forslag! Det er simpelthen en bideting.....

    SvarSlet
  3. Den der bideting ser godtnok lille ud,. Jeg tænker på at babyen alt for let kunne få hele tingen i munden og blive kvalt, men hvad så bliver du ikke arbejdsløs foreløbig.;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg tror faktisk den er relative stor - sådan størrelse dobbelt tændstikæske, men nu er der ikke lige nogen baby med på billedet, jo.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails