søndag den 3. marts 2019

En fin gave / A nice present

I går var jeg på café med Linda og Johanne. Vi strikkede, drak latte og spiste cheesecake på "Bertels". (Hvis du får chancen, så tag forbi. Men husk appetitten! De der stykker kage er virkelig seriøse!)
Linda havde købt øreringe til mig! Jeg skal have dem på når jeg skal på arbejde. Ganske vist skal jeg mest bare undersøge nyfødte babyer, men jeg håber meget på, at forældrene kigger mere på babyen end på mine øreringe. Der skulle vel være en chance for det?

Yesterday, I visited a café with Linda and Johanne. We knit, had Latte and ate cheesecake at "Bertels". (If you get the chance, please visit. But remember your appetite! Those pieces of cake are serious business!)
Linda had bought earrings for me! I will be wearing them for work today. I'm mostly supposed to examine newborns, and I do hope the parents will be focusing on the baby, not noticing my earrings. Should be a chance for that?

2 kommentarer:

  1. Skræmmende øreringe, - og festlige.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var virkelig i tvivl om jeg skulle beholde dem på, men det var vist mest mig, der syntes de var lidt klamme til at undersøge nyfødte i, heldigvis.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails