torsdag den 28. marts 2019

Ny ide / New idea

Der er den der talemåde om ikke at skifte heste midt i vadestedet. Det her er vel ikke i nærheden af at være så alvorligt, men altså - jeg blev enig med mig selv om, at det var en dårlig ide at strikke i uld til en sommer-baby. Derfor slog jeg op til en romper i stedet. I fint fairtrade garn, som er noget blegere end på billedet.
Jeg har endda set babyen som skal have den! Hold op, han er nuttet! Masser af kastanjebrunt hår. Jeg håber, han kan lide økologisk, fairtrade bleggrøn......

You know the saying about not switching horses midstream? I guess this isn't nearly as serious, but - I agreed (with myself) that it was a bad idea knitting something woolen for a summer baby. So I cast on for a romper instead. In pretty fairtrade yarn, which is really a lot more pale green than shown on this picture.
I have even seen the baby who will get this! Wow, he is so cute! Lots of chestnut-brown hair. I do hope he likes organic, fairtrade pale green.......

2 kommentarer:

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails