tirsdag den 26. marts 2019

Minder / Memories

Det tager virkelig lang tid at kigge gamle håndarbejdsblade igennem! Jeg har virkelig mange, og mange forskellige slags. 
Men nogle af dem er nemme. Dels er der Interweave Knits, som generelt har gode mønstre, dels Piecework og Knitting Traditions som har nogle virkelig interessante artikler om håndarbejde i historien, og dels er der så de her. 
Blade, som jeg kan huske fra min barndom og tidlige teenageår. Jeg har brugt TIMER på at sidde og hygge med min mors blade og studere modeller og kreative idéer. Så uanset hvor håbløst gammeldags de er og ser ud (nogle af dem har jeg fundet, efter min mor havde smidt alle sine ud), så indeholder de så mange dejlige minder, at jeg på ingen måde kan smide dem ud. 
Har du sådan nogle ting som egentlig er ubrugelige, men bare vækker så mange dejlige følelser?

It takes a lot of time to look through old craft magazines! I have a lot, and really different ones, too.
But with some, it's easy. Interweave Knits have great patterns in general, and for instance Piecework and Knitting Traditions have these very interesting articles about craft through the centuries, and then there are these magazines. 
Magazines, that I remember from my childhood and early teenage years. I spent HOURS sitting with my mother magazines, studying the models and ideas for different crafts. So no matter how hopelessly old fashioned they are and look (my mother threw out hers, but I have been lucky to find some), the bring back so many lovely memories that it is impossible for me to throw them away. 
Do you have any of these things that are of no use, but just bring back so many lovely feelings?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails