søndag den 31. marts 2019

David romper 3

Jeg er blevet færdig med den lille romper til min kollegas baby. Den skulle selvfølgelig have knapper i, og så er det dejligt med en knap-æske, selv om det er LIDT uoverskueligt lige at skulle finde dem der er ens.....

I finished the little romper for my colleagues baby. Of course it needed buttons, and for this it's wonderful having a box with buttons, although it's a BIT hard finding those buttons that are identical....
Det blev "David" mønsteret fra Klompelompe sommerbarn igen. Det er faktisk et rigtig fint mønster. Enkelt at gå til og rigtig smukt.
Jeg strikkede str. 3 måneder. Og syede et ekstra sæt knapper i, så den kan bruges lidt længere.

The pattern is "David" from the Klompelompe summer kids book. Again. This pattern is really nice. Simple to make and very pretty.
I made size 3 months and put in an extra pair of buttons, so that it can be used a bit longer. 
Garnet er noget jeg købte på Fanø for længe siden. Økologisk, håndfarvet, fairtrade - you name it! Desuden går det åbenbart langt på literen, for den vejer kun 50 gram (uden knapper), selv om jeg lige måtte bruge en smule af næste bundt til den ene strop.
Som sagt - lidt bleg farve, men jeg havde allerede pakket den farve ned jeg troede jeg skulle bruge.... (Så ja. Lidt når jeg!)

The yarn is something I bought at Fanø a long time ago. Organic, handdyed, fairtrade - you name it!
Apparently it also goes a long way, since the romper weighs just 50 grams (without the buttons), although I needed to started the next skein for one of the suspenders.
As I said earlier on - a bit pale, but I already packed the color I thought I was going to use.....
(So I guess I do get around packing a little!)

4 kommentarer:

  1. Du når nu meget Christine. I år har du inspireret mig til at holde styr på hvor meget garn jeg strikker op. Men det bliver nok ikke så meget som dig. Hvordan går det med flytningen?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Jo, flytningen går fremad. Jeg var utroligt meget mere positiv efter jeg fik pakket 7 kasser i går.....

      Slet
  2. Så fin den er! Den bliver modtageren glad for.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails