lørdag den 30. marts 2019

Marts / March

Jeg har læst den seneste bog om Carl Mørch og afdeling Q færdig. Den var lige så god som de andre, og jeg syntes plottet med en socialrådgiver som bare har fået NOK af unge, selvcentrerede kvinder der ikke gider arbejde er virkelig sjovt. (Også selv om hun er temmelig skræmmende!)
Man holder mere og mere af hele holdet som udgør afd. Q og deres liv dernede i kælderen.
Der kommer snart en ny bog. Det glæder jeg mig til. Men frem til den kommer er jeg gået i gang med noget mindre og letlæst, nemlig en Agatha Christie bog.

I finished the latest book about Carl Mørch and department Q. It was just as great as all the other, and I really liked the plot with a social worker who is just FED UP with young, self-centered women who don't want to work for their money. (Although she turns out really frightening!)
You get to like the entire department Q team more and more, with their life in the basement.
A new book will be coming soon. I can't wait. But until it's there, I started another, smaller and more easy-to-read book by Agatha Christie.

4 kommentarer:

  1. Jeg har også læst dem alle og synes de er vældig gode .

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er utroligt som de sidste 100 sider altid nærmest skal læses i en køre....

      Slet
  2. Jeg glæder mig også til den næste Jussi-bog. De ér gode.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails