søndag den 11. april 2021

Italiensk tweed / Italian tweed

Da jeg for noget tid siden manglede mere garn til min sweater, gav I mig den glimrende ide at komme med i facebook-gruppen af alle dem der elsker garnudsalgs garn. 
Det der italienske tweed er ret lækkert, og nu, da det ellers ikke er til at få fat på, er det selvfølgelig helt uimodståeligt! Så da der sidste weekend kom noget orange til salg som lignede mit i tykkelsen, tænkte jeg mig om i cirka 10 sekunder og så købte jeg det. Garnet har jo været til salg i 2 omgange, og anden gang var det lidt tyndere og noget anderledes i strukturen. 
Jeg hentede garnet på vej hjem fra arbejde i går og det er nøjagtig samme slags som det jeg allerede har. Jeg har ingen anelse om hvad jeg skal bruge det til, men hvis der kommer mere til salg så køber jeg da bare noget mere. På et eller andet tidspunkt begynder det nok at tale og fortælle mig hvad det lige passer til.......

A while ago, when I was running out of yarn for my sweater, you gave me the excellent idea of joining the facebook-group with lovers of garnudsalg yarn. 
The Italian tweed is quite nice, and now when it's impossible to buy anywhere, it turned irresistible! So last weekend, when a cone of orange yarn that looked like my type was put up for sale, I speculated for about 10 seconds and then I bought it. The yarn was sold on 2 different ocassions, and the second time it was a bit thinner and the structure was different. 
I picked up the yarn yesterday on my way home, and it's the exact same kind as the yarn I have already. I have no idea what to use it for, but if more is sold, I will just by that as well. At some point it will surely start talking and tell me what it wants to become.....

2 kommentarer:

  1. Hvor heldigt, en rigtig flot farve- spændende hvad du finder på at bruge det til engang😊.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails