fredag den 9. april 2021

For 2 år siden / 2 years ago

For 2 år siden var jeg i gang med at pakke og male så jeg kunne flytte. Det startede med at jeg pillede mit indbyggede skab ned. 

2 years ago, I was busy packing and painting in order to move. Everything started by taking down the built-in closet. 
Det var faktisk meget terapeutisk at gå og male alle væggene hvide, for "min" lejlighed forsvandt jo lige så langsomt.

It was actually kind of therapeutic to go around painting all the walls white, since "my" apartment disappeared slowly. 
Der kom flere og flere flyttekasser, og jeg blev mere og mere træt. Heldigvis fik jeg lidt hjælp fra familien. 

More and more boxes piled up, and I got more and more tired. Fortunately I got some help from my family. 
Det er mærkeligt hvordan man kan elske en del af byen og så flytte til en anden del og elske den endnu mere. Jeg gider ikke lige flytte igen, men er nået så langt at jeg vil have malet min stue. Ikke at jeg gider, men er startet med at male en (lyse)gul klat på væggen for at irritere og inspirere mig. Og herfra tænker jeg så at stædighed kommer til at hjælpe en hel del.....

It's strange how you can love part of the town and then move to another part and love it even more. I don't want to move again, but I've gotten so far that I want to paint my living-room. Not that I love the thought, but I started by painting a (light) yellow spot on the wall to irritate and inspire me. And from there I think that me being stubborn will help quite a lot.....

2 kommentarer:

  1. Phyy, bare tanken om at pakke alt ned og pakke alt ud igen,det er nok til at få sved på panden.Så ville jeg også bedre kunne overskue at male. Dejligt når du når i mål.😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt forfærdeligt at flytte!
      Det er også bare skrækkeligt kedeligt at skulle vaske vægge af og gøre klar til at male...... Glæder mig til det er overstået!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails