torsdag den 22. april 2021

Effektivt / Efficient

Der er mange ting der er anderledes med Corona. Ikke allesammen dårlige, altså. Jeg har været utroligt meget hjemme det sidste år, og det har faktisk været meget rart, selv om mine ferier ikke er så spændende som de har været. Altså - tandlæge og malerarbejde passer helt utroligt godt sammen, for når man går der og kun må indtage kold, blød kost og måske er hævet, så kan man nå at male rigtig meget! Men spændende er det nok ikke. 
I denne omgang er jeg gået i gang med stue og køkken. Malingen kom for længe siden, og jeg var godt nok ikke sikker på om jeg lige fik det gjort. Men det gjorde jeg! Det går rigtig hurtigt fremad og det er virkelig dejligt at få den fine, gule farve på væggene igen. Så føles det som at være hjemme.

So many different things are different with Corona. Not necessarily bad, you know. I've been so much at home this past year, and it has been really nice, although my vacations are not as exciting as they used to be. Well - dentist appointments and painting goes really well together, because when you can only eat cold, soft food and might be swollen, you can get around painting a whole lot! But it's not exactly exciting.
This week, I started on my living room and kitchen. The paint came a long time ago, and I really wasn't sure I would find time to make it. But I did! It's actually a very quick job to do, and I really love having the beautiful, yellow color on my walls again. It really feels like home. 

 
Der kom så lige lidt ekstra malerarbejde. Mit toilet løb og det viste sig, at det behøvede en ny cisterne. Det blev fikset, men eftersom jeg havde sagt at jeg sagtens kunne male selv, så fik jeg lige en lille opgave mere..... (Jeg har stadig rigtig meget virkelig lyserød maling fra mit soveværelse, men tænker ikke det skal være det.)

And then I had a bit more to paint. My toilet was running, and it turned out it needed a new cistern. It got fixed, but since I told them that I could paint myself without any problems, I got another little task..... (I still have a lot of very pink paint from my bedroom, but I guess it will not be the right choice for my bathroom.)

2 kommentarer:

  1. jooooo - kom nu - mal wcet lyserødt...... Det ville være SÅ fedt!!!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Folk ville ihvertfald ikke blive så længe derude.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails