lørdag den 24. april 2021

Beklager / I'm sorry

Nå. Men I får altså lige nogle flere billeder af min stue. Beklager. I går gik med at rydde op og sætte alt på plads i reolen igen. Det tog faktisk temmelig lang tid, og så fik jeg også lige ryddet lidt op i kælderen. Altså. Bare lidt. 

Well. So you'll have a few more pictures from my living room. I'm sorry. Yesterday was spend tidying and put everything back on the bookshelf. It took a long time, actually, and I even got around tydiing a bit in the basements. A little bit. 
Da jeg så var færdig med det, var det virkelig mærkeligt. For min stue lignede fuldstændigt sig selv igen. Bare endnu mere end før. Nu ligner den MIN stue! Med den fine, gule farve. 
Nu må jeg så hellere få strikket lidt..... Og huske at læse i min bog. 

Once I was done, it was really strange. Because my living room looked exactly like itself again. Just far more than it had ever done. Now it looks like MY living room! With the pretty, yellow color. 
So now I'd better get to knit a big..... And remember to read my book. 

4 kommentarer:

  1. Dejligt når noget er færdigt, en dejlig følelse.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - det er så skønt! Der mangler en lille væg som skal være hvid, men jeg kan godt leve med at den ikke bliver malet lige nu....

      Slet
  2. Hvor er det blevet fint, den lysegule farve er bare super flot.
    Men det vigtigste af alt er- at du føler dig hjemme.😊

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails