torsdag den 1. april 2021

Flere strømper / More socks

Jeg er bagefter med strømper. Faktisk skal jeg lige have strikket 2 par mere i løbet af et par uger. OG blive færdig med dem jeg har på pindene. 
Men altså - så ER det jo dejligt at man kan gå op og tage sine strømpegarnskasser ned og kigge efter hvad man lige føler for. Jeg skal lige strikke en hel del flere strømper inden jeg løber tør for strømpegarn. Det ville være en skrækkelig tanke at løbe tør for det!

I'm behind with the socks. Actually, I need to knit another 2 pairs within a few weeks AND finish the ones on my needles. 
But really - I just LOVE being able to go upstairs and take down my sock yarn boxes and look for the kind of sock yarn I feel like using. I need to knit a whole lot of socks before finishing all my sock yarn. What a horrible thought if I ran out of that!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails