tirsdag den 16. april 2024

Del 4 / Part 4

Jeg har været flittig med sjalet! Der er 6 dele man skal strikke, og lige nu er jeg i gang med del 4 med vævestrik. Det er bare rigtig fint og blødt - jeg kan virkelig godt lide farverne sammen!
Denne uge har jeg fri, så der skal sys og strikkes så meget jeg kan så både tæppe og sjal bliver færdige. 
Dog startede friugen med en vagt. Min kollega ville bytte, og jeg havde glemt alt om at have fri, så jeg byttede bare og kom først bagefter i tanker om at jeg skulle have fri, jo....... Til gengæld var mandag morgen ekstra sød da jeg bare kunne forlade arbejdet og tage til frisøren inden jeg tog hjem!
I dag bliver også god. Jeg skal vente på en tekniker til mit fibernet, så der bliver ekstra god tid til at sy og strikke når jeg bare skal sidde her!
I øvrigt Dronning Margrethes første fødselsdag som pensionist. Jeg håber virkelig, virkelig hun får en dejlig dag!

I've been working hard on the shawl! It has 6 different parts to knit and right now I'm working on part 4 with the mosaic knitting. It's really pretty and soft and the colors look really nice together!
This week, I'm off from work, so I will sew and knit as much as possible to finish both blanket and shawl. 
But the week off started with work. My colleague wanted to switch, and I forgot everything about my week off, so I just switched and then afterwards I remembered that I was off! But to be honest, Monday morning was extra sweet because I just had to leave work and get a hair cut before I went home!
Today is also great. I will be waiting for a technician to fix my fibernet, so I will have extra time at home for knitting and sewing, just sitting here waiting!
By the way - it's Queen Margrethes first birthday off from work. I really, really hope she will have a nice day!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails