tirsdag den 9. april 2024

9

Der er rigtig mange fødselsdage her i foråret, så jeg føler mig næsten forfulgt af strømper lige nu. Men det næste par er færdige, og dem er jeg temmelig tilfreds med! Garnet er vellagret og har ligget og ventet nogle år. Men altså - det blev så smukt strikket, det her bundt håndfarvet garn! Jeg kan virkelig godt lide farverne og fordelingen!

There really are a lot of birthdays during the spring, so I feel almost hunted down by socks! But the next pair is done, and I'm really happy with these! The yarn is well stashed and has been waiting for a few years. But really - it looks so pretty now that I knit it, this skein of hand-dyed yarn! I really love the colors and how they are mixed!
Mønsteret hedder "Ninja", og det er jeg også ret tilfreds med. Sådan lidt komplekst på den japanske måde, men alligevel ikke for besværligt. Lidt huller og lidt ret og vrang. Det ser bare godt ud! 
Nu er de så færdige - de vejer 60 gram og ligger i posten til Jylland. Jeg håber virkelig de gør lykke!

The pattern is called "Ninja", and I'm also happy with that. It's a bit complex in the Japanese way, but not too difficult. A bit of lace and a bit of knit/purl. It looks really good!
So now they are done - they weigh 60 grams and are in the mail to Jutland. I hope they will bring joy!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails