lørdag den 13. april 2024

Kreativ fortolkning / Creative interpretation

Jeg fik lige inspiration til de næste strømper - men lavede lige mønsteret om. Dels strikker jeg med tyndere garn på mindre pinde, dels synes jeg ikke det er så smart at snoningerne sidder i samme højde. 
Dels tog jeg så en vrangmaske væk på hver side af snoningsstykket, men jeg er godt nok lidt i tvivl om de er for stramme. De skal jo heller ikke blive for løse, vel?
Fint er det ihvertfald! Nu skal jeg lige strikke den anden strømpe. 

I got inspired to start the next socks - but changed the pattern. I use thinner yarn on smaller needles, and I don't like the cables sitting lined up like that. I took out a purl mask on either side of the cable piece, but I'm not sure if they are turning out too tight. I don't want them very loose either!
But they are so pretty! Now I just need to knit the other sock. 

2 kommentarer:

  1. Smart tænkt - det med snoningerne. Håber de kommer til at passe.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Ja, jeg håber virkelig han kan få dem på!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails