tirsdag den 2. april 2024

Fimo-ler / Fimo-clay

I går havde jeg planer om flere ting. Jeg skulle sy min nieces tæppe færdigt, jeg skulle starte på sjalet til min kollega, se film, strikke strømper og stryge. 
Jeg nåede ikke noget som helst af det. I stedet fandt jeg mit Fimo-ler frem og lavede nogle navneskilte. Det var et par timers koncentreret hygge for at få Olaf til at se rigtig ud og tjekke alle knoglerne i hånden så det blev rigtigt. Enhjørningen fik jeg bare lyst til at lave. Den var ret nem og sjov!
Har I haft nogle gode fridage?

Yesterday, I had several plans. I wanted to finish my niece's blanket. I was going to start the shawl for my colleague, watch movies, knit socks and do some ironing. 
I didn't do any of it! Instead, I found my Fimo-clay and made some name-tags. 
It was a few hours of concentration in the nicest way to make Olaf look right and check the bones in the hand to make it right. The unicorn just popped up in my mind. It was quite easy and fun!
Did you have some nice days off from work? 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails