mandag den 8. april 2024

Havevejr / Garden weather

Det er blevet dejligt forår. Blomsterne kommer op og træerne er fulde af knopper. Jeg får helt vildt lyst til at plante noget sjovt i haven! Nu HAR jeg jo kirsebærtræ og blåbær og en vin og rosenkål, så der mangler jo bestemt ikke ting. Men mon jeg ikke kunne få plads til en Mandrake? Hvis man altså kunne få en rigtig en af slagsen. Det kan man nok ikke, og så kan man jo også nøjes med en strikket Mandrake. Den larmer nok ikke helt så meget som de rigtige. Find opskriften her
 

It is spring now. The lovely springtime. The flowers are coming up and the trees are filled with buds. I really feel like planting something fun in the garden! But now I DO have a cherry tree and blueberries and a wine and Brussel sprouts, so there are not too many empty spots. But I guess I could find room for a Mandrake? If the real ones could be bought. I guess it's impossible, but then you can settle for the knitted Mandrake. I'm sure it's a lot more quiet than the real ones. Find the pattern here

7 kommentarer:

  1. Hehe, sådan én må jeg have - den er perfekt til min heksehave, nu jeg ikke kan dyrke den ægte vare. Tak!

    PS, kan du ikke lige rette havevejr? det skal være ét ord.

    SvarSlet
    Svar
    1. Okay, da. Jeg syntes også det skulle være et ord, men kan ikke lide de røde streger.....

      Slet
    2. Du skal altid stole mere på dig selv end på stavekontrollen. Den tænker på engelsk, og kan derfor ikke lide sammensatte navneord :D

      Slet
    3. Jo, men efter jeg er begyndt at skulle stave på svensk må jeg indrømme at min tillid til egne evner er blevet lidt rystet.... Det er virkelig HELT anderledes!

      Slet
    4. Urgh, ja. Jeg er fra Helsingør og forstår og læser flydende svensk. Hårdt presset taler jeg det også OK, men skrive? Nej tak! Så jeg forstår dig.

      Slet
  2. Ja,der er blevet skønt vejr lige nu.Det er da en sjov figur- den må du bestemt have til at pynte i haven☺️

    SvarSlet
    Svar
    1. Ha ha - ja, det kunne være sjovt at have i haven!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails