fredag den 12. april 2024

Ting vokser hurtigere når man strikker / Things grow faster when you knit

Det meget lyserøde sjal vokser langsomt. Ret langsomt. Not mest fordi jeg ikke lige har fået strikket så meget. Men nu skal det være anderledes! Jeg er nødt til at få strikket noget mere hvis det skal blive færdigt til om 2 uger!!!!!
Jeg tror faktisk jeg skal se mere tv så jeg kan strikke imens. Og køre tog. Tog er også godt til sjaler!

The very pink shawl is growing slowly. Very slowly. Mostly because I did not knit a lot, I guess. But now it needs to be different! I have to knit a lot more because this needs to be ready in just 2 weeks!!!!!!
I do think I have to watch more tv and knit at the same time. And ride trains. Trains are great for shawls!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails