mandag den 1. april 2024

Lam! / Lamb!

I går lavede jeg lammekølle. Det var virkelig lækkert! Men det jeg glædede mig allermest til var faktisk når jeg i dag skal bruge alle resterne på at lave improviseret Shepherds Pie. Jeg bliver glad både i aften når jeg skal spise den første portion, og derefter bliver jeg glad hver eneste gang jeg vælger sådan en bøtte i fryseren til aftensmad. Så længe det varer, selvfølgelig. Med al den snak om lam er dagens opskrift sutsko med lam. Du kan finde opskriften lige her
 

Last night I cooked lamb. It was so delicious! But what I was looking most forward to is today when I'll use all the left-overs to cook improvised Shepherds Pie. I will be so happy both tonight when I eat the first portion, and then I will get happy every single time I pick a box of that in the freezer for dinner. As long as it'll last, of course. With all this talk about lamb, today's pattern is for slippers with lamb. You can find the pattern here

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails