mandag den 15. april 2024

Red bierne! / Save the bees!

Det er ingen hemmelighed at bierne har brug for vores hjælp til at overleve. De har brug for blomster og pollen, helst blomster det meste af året! Jeg har allerede set bier i min have, og jeg nyder (faktisk) at de summer i mine blomster. Deres favorit er min lavendel som de har travlt med sidst på sommeren. Lige nu må de gerne fokusere på kirsebærblomsterne! Dagens opskrift redder måske ikke ligefrem bierne, men de minder os om dem. Og så er det et fint mønster! 
 

It's no secret that the bees need our help to survive. They need flowers and pollen, and they need flowers in bloom most of the year! I've seen bees in my garden already and I (actually) enjoy them buzzing in my flowers. Their favorite is my lavender which keeps them busy in the late summer. Right now, they need to focus on my cherry flowers, please! Today's pattern may not be saving the bees, to be honest, but reminds us of them. And it's a pretty pattern!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails