tirsdag den 2. juli 2013

Hænderne op! / Hands up!

Det har været en dejlig dag med min mindste nevø. Han var så sød som nogensinde, og fik snøret mig til at sponsorere endnu en skyder. Han er den sidste i flokken til at plage om at gå i Fætter BR, så det er OK. Vi så film, og moster fik strikket lidt. Imellem de utallige spørgsmål.
Inden han kom, havde min ældste niece været her fra lørdag aften (sent) til mandag morgen (tidligt), men nu er gæstesengen pakket væk, den imponerende opvask gennemført og jeg kan klare mig et par dage uden gæster. Tror jeg.

It has been a lovely day with my youngest nephew. He was as sweet as ever, and had me sponsoring yet another gun for him. He is the last one in the group, begging to visit the toy store, and it is fine with me. We saw a lot of movies, and moster got to knit a little. In between

2 kommentarer:

  1. Børn er skønne, men lidt alenetid har man nu også brug for ind imellem.

    SvarSlet
  2. Ja. Det er faktisk meget rart også!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails