torsdag den 11. juli 2013

Hvad jeg skal strikke / What I'll be knitting

Når nu sweateren er færdig, skal jeg strikke noget andet. Der bliver da lidt til mig, men ellers skal juli måned bruges på at strikke 5 par strømper. (Jeps. FEM par.)
Jeg har strikket trekvart par plus 2 halve, så det er ikke helt skidt, men der er et stykke vej!
(Billedet er lånt fra Google. Det stammer fra en side om et nyt museum med Sahva hjælpemidler. Bl.a. kunstige fødder. Lidt sjovt, ikke?)

Now, that the sweater is done, I'll be knitting something else. A little bit is for me, but actually July will be spent knitting five pairs of socks. (Yep. FIVE pairs.)
Already I made three-quarters of a pair plus 2 half pairs, so it's not all bad, but I still have some knitting left!
(The picture was found on Google. It is taken from a web-page about a new museum in Copenhagen, featuring artificial limbs and such. Like these feet. Funny, right?)


4 kommentarer:

  1. Christunte er strikkeloes.... Chocking! Det havde jeg godt nok aldrig troet ville ske, men det varer nok ogsaa kun i 5 min hihi. Mens du venter, og da jeg ved du ogsaa er en Jane Austen fan, kunne du jo se filmen "Mansfield Park". Den er jeg sikker paa at du vil kunne lide.

    SvarSlet
  2. Det er et ambitiøst projekt med 5 strømper på 20 dage, men jeg bliver ikke forbløffet hvis du når det.
    Jeg tvivler på du er uden strikkeplaner ret længe. Der skal nok vise sig et eller andet du bare må lave.

    SvarSlet
  3. Hvor er I søde..... Helt strikkeløs er jeg ikke! (Og hvis jeg skulle blive, kender jeg en niece der ønsker sig noget i 'den perfekte blå farve wollmeise')

    SvarSlet
  4. Trekvart par plus to halve....., det lyder festligt. Og jeg er ikke i tvivl om at du nok skal nå det.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails