tirsdag den 21. juni 2016

Fremskridt / Progress

Ind imellem, på længere, kedelige rejser, er jeg kommet videre på min "Gadebillede"-bluse. Faktisk er jeg færdig med alt det vævestrikkede! Nu skal der bare strikkes stykker sammen og laves forstykke, og så mangler jeg sådan set bare ærmerne. Hep!

In between everything, during longer, boring travels, I've worked on my "Gadebillede"-sweater. Actually I'm done with all the mosaic knitting! Now I just need to knit the pieces together and finish the front, and then I just need to make the sleeves. Get going!
I dag har jeg iøvrigt fri. Min niece på 13 (snart 14) lander i København i eftermiddag, og selv om hun ikke starter med at skulle bo her, så skal jeg da ud og sige hej og velkommen!
Her forlader hun USA for første gang i næsten 2 år. Glæder mig til at se hende!
(Bivirkningen ved at arbejde i Sverige var åbenbart at vågne kl. 5 på min fridag. Suk. Til gengæld så jeg hende lette fra Chicago på min fly-app. Det var nu meget hyggeligt.)

Today is a day off, by the way. My 13 year old (almost 14!) niece is landing in Copenhagen this afternoon, and although she is not going to stay with me for a while, I do want to go welcome her.
Here she is leaving the US for the first time in almost 2 years. Can't wait to see her!
(The adverse effect of working in Sweden was apparently to wake up at 5 a.m. on my day off. Sigh. But then I got to see her take off from Chicago on my app. That was really nice.)

2 kommentarer:

  1. Det er ikke saa'n naar vaner saetter sig fast. Kunne godt unde dig at sove lidt laengere. Hvornaar kommer niecen saa over til dig???
    Sjov troeje. Den glaeder jeg mig til at se faerdig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Okkedog - jeg ser hende først igen om en måned.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails