torsdag den 21. september 2017

Så langt / This far

Babytæppet er nu kommet så langt, at jeg skal til yderborten. Det bliver så fint!
Jeg synes også det er pænt i multifarvet garn. Det eneste bekymrende er, at jeg kun har brugt halvdelen af garnet indtil nu, så kanten kommer til at tage den anden halvdel. Det er en lang kant! Babyen skulle komme om knapt en måned, så det er vel bare at komme i sving......

The baby blanket has come so far that I only need to make the outer edge. It's so pretty!
I do think it looks nice in multi-colored yarn. The only worry is that I only used half of the yarn so far, which means the edge will take the other half. That's a very long edge!
The baby is due in slightly less than one moth, so I'd better get started......

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Tak skal du have. Jeg er ret vild med det der multifarvede garn fra Filcolana!

      Slet
  2. Du ligger sandelig ikke på den lade side :) Det bliver virkelig flot.

    SvarSlet
    Svar
    1. Næh, jeg synes sandelig der er meget der skal strikkes i øjeblikket! Familien er utroligt fertil lige nu.....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails