fredag den 8. september 2017

Mange timer / A lot of hours

Da jeg var lille, læste jeg bøger. MANGE bøger! Faktisk lånte jeg en pose om ugen på biblioteket, og så læste jeg bøger. Overalt.
Nu bliver det ikke til helt så meget. Jeg ved ikke helt hvorfor, men det har ihvertfald ændret sig efter jeg skiftede arbejde, selv om det er gået ned ad bakke i en del år.
Men nu kan jeg da komme i gang igen! Der kom strikke-krimier med posten til utroligt mange timers læsning....
Nå ja - de næste fødselsdagsstrømper kommer da nok også til at tage lidt tid!

When I was young, I read books. A LOT of books! I actually borrowed a bag full of books every week at the library, and then I read. Everywhere.
Now, it's not that much. I'm not sure why, but it did change after I switched job, although it's been less and less over some years.
But now I can start again! The post came with knitting-mysteries and enough of them for many hours of reading....
Oh well - the next birthday socks will take some time as well!

10 kommentarer:

  1. Lydbøger!
    Lydbøger og strik er en glimrende kombination😊
    God weekend!
    Hanne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja - jeg hører SÅ mange lydbøger! Det er genialt til lange togture.....

      Slet
  2. Strikkekrimier... - wauw, dem kendte jeg ikke til, de skal da undersøges nærmere. Tak for tip!

    SvarSlet
    Svar
    1. Velbekomme! Det er en helt egen genre....

      Slet
  3. Hvad du dog ikke finder paa. :-D Tak for et godt grin. De boeger maa undersoeges.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det er godt at få udvidet sin horisont!

      Slet
  4. Strikkekrimier, lyder spændende☺️

    SvarSlet
  5. Hvor skønt med garn-mysterier:)
    Jeg er kommet i gang med at læse igen efter at jeg fandt lydbøgerne. Nok det jeg bruger mest tid på i min fritid, - netop fordi jeg laver alt muligt andet imens.

    SvarSlet
    Svar
    1. Lydbøger er virkelig skønne! De er også gode til de strikketøjer som er så indviklede at man ikke kan koncentrere sig om at se film....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails