tirsdag den 19. september 2017

Videre / Onwards



Jeg kom lige hjem fra strikkefestival og skiftede det jeg havde i tasken, og så susede jeg videre mandag morgen. Til Stockholm til kursus. Det var en nem flyvetur, for jeg sov det meste af vejen! Heldigvis vågnede jeg inden vi landede, og det var så fint med indflyvningen. Der ER jo smukt, deroppe!

I arrived home from the knitting festival, changed the stuff in my bag, and then on Monday morning, I hurried on. To Stockholm for a course. It was a really easy flight, since i slept most of the way! Fortunately, I woke up before landing, and the view was so pretty. It IS beautiful, up there!




På min liste over ting jeg mangler til strikkefestivallen, var den lille nye bog fra Susie Haumann.  På vej hjem i toget valgte jeg opskrift, og til kurset i går begyndte jeg så at strikke en "Skoledreng". I pink. Jeg var kommet til at tage orange med i stedet for den jeg havde planlagt til kanten, men det bliver vist ok alligevel. 
Burde vel strikke noget til babyer. Men det er så ikke lige nu. 

On my wish-list for the knitting festival was the new booklet from Susie Haumann. On my way back on the train, I picked the pattern, and while listening yesterday, I started knitting a "Skoledreng" (School-boy). In pink. I happened to bring orange for the edges instead of what i planned, but I do think it will be okay. 
Should be knitting for babies. But I guess that will be some other time.  
Vi er på "Djurgården". MEGET fint! I aftes gik jeg en lille tur rundt, og i dag vil jeg gå ind til stationen, så jeg også får lidt Stockholm-fornemmelse med mig hjem. For - ja, den står på togtur hjem! Så skal der strikkes! Igen!

We are staying at "Djurgården". VERY posh! Last night, I went for a little walk around the place, and today, I'll walk to the station, to have a bit of Stockholm-feeling. And yes - I'll be talking the train back! With time to knit! Again!

4 kommentarer:

  1. Stockholm står på min ønskeliste, - jeg har desværre aldrig været der.
    En lang togtur er ikke så ringe til et nyt og godt strikketøj :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Stockholm er så fin! Der er ikke så langt derop, faktisk. Det kan varmt anbefales (og jeg så TO garnbutikker i Gamla Stan!).

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails