søndag den 24. september 2017

Ting fra Fanø / Stuff from Fanø

En dag derhjemme gav mig lejlighed til at kigge på det, jeg havde med hjem fra Fanø, og få det lagt på plads. Noget af det kan I få lov at se her....
Glimmer-strømpegarn skal man bare ALDRIG gå ned på! Der er ikke noget som strømper med glimmer til at gøre en god dag bedre, og MON ikke jeg får det brugt?

A day at home gave me the possibility to look at everything I brought home from Fanø, and get it stowed away. I'll show you some of it....
Glittering sock yarn is one of the things you should NEVER lack! Nothing brightens a day like glittering socks, and I'm quite sure I'll get to use it!
Vi farvede jo lidt garn. Jeg havde ikke haft de store planer, men så vandt jeg islandsk uld/thaisilke i pakkelegen, og det fik en gang rødbrune farver. Det bliver spændende at strikke med!

We dyed a bit of yarn. I hadn't planned a lot, but then I won Icelandic wool/thai-silk in our gift game, and these skeins got some red-brown colors. Will be fun to knit with!
Johanne sponsorerede beige camel-garn fra garnudsalg, og det fik en gang grøn, sammen med noget uld. Nu er jeg så heldig, at jeg har en hel kegle med mørkegrå camel-garn, og jeg tror helt sikkert at det her grønne går fint som mønsterfarve til det grå!

Johannes sponsored some beige camel-yarn from garnudsalg, and it got some green dye, sharing the bath with some wool. Fortunately, I already have a cone of dark grey camel-yarn, and I do think that these bright greens will be great for patterns in the grey!
Det her garn var på tilbud. Jeg er ikke vild med farverne, men hvad gør det? Jeg kan jo bare farve videre herhjemme..... Det bliver sjovt!

This yarn was bought cheap. I'm not too fond with the colors, but who cares? I can continue dyeing here at home...... It will be fun!
Til sidst lige et billede af Tomten trøjen på barn. Den passer jo helt perfekt! Jeg må snart se at få oplevet ham "live" igen. Han ser så sød ud!

Finally, a photo of the Tomten cardigan on the baby. It fits perfectly! I have to get to see him "live" again soon. He looks so cute!

4 kommentarer:

  1. Du er jo blevet en hel farveekspert. Flotte indfarvninger. Det groenne er jeg vild med.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have! Det er faktisk ret sjovt at farve og at prøve at lege lidt med det.

      Slet
  2. Du er jo helt vildt produktiv, så mon ikke du får brugt dit garn.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jo, det håber jeg! Engang, når det er begyndt at tale til mig, så jeg ved, hvad det skal blive....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails