tirsdag den 3. december 2019

26

Om en uge fylder min næst-yngste niece 23 år. I år kommer jeg ikke til hendes fødselsdag, så det er jo ekstra vigtigt at få pakken af sted i tide til at hun når at få den!
Hendes strømper i år er virkelig festlige. Rød og glimmer!

In a week, my second-youngest niece turns 23 years old. This year, I won't come for her birthday, so it's extra important to get the package in the mail so that she will have it in time!
Her socks this year are extra festive. Red and glitter!
Jeg fandt mønsteret i mit bibliotek. Sådan en variation af snoninger hvor det er en løs maske som bliver trukket med op og snoet. Det ser faktisk ret fancy ud!
Jeg havde ikke lige læst hvilken pinde størrelse de havde brugt, så da jeg gik i gang med pind 2,5, så de pludselig lidt små ud...... Nå, men jeg tror hun kan passe dem, faktisk.
Garnet er fra Lana Grossa og jeg brugte 75 gram.

I found the pattern in my library. It's a variation of cables, with a long slipped stitch which is then used for the cable. Looking really fancy!
I didn't read what needles to use, so I started with size 2.5 mm as usual, and suddenly the socks looked a bit tight..... Well, I do think they will fit her, actually.
The yarn is from Lana Grossa, and I used 75 grams.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails