søndag den 15. december 2019

Hvad tænkte jeg på? / What was I thinking?

Jeg nåede et vendepunkt i går på strømperne til min mindste nevø. Jeg kom forbi hælen, hvilket godt nok føles rart! Jeg kom til at tænke på hvor lange mine julekalenderstrømper er, og rigtig nok. Jeg er igang med hele TO par knæstrømper! Samtidig!!!!!!!!!!!!!
Ikke mærkeligt at det føles som neverending story. På den anden side er det jo som med alt andet strikketøj. Jo mere jeg strikker, jo før bliver det færdigt......

I made it to a turning point yesterday on the socks for my youngest nephew. I turned the heel, and that feels so good! I started thinking about how long my advent calendar socks are, and true enough. I am knitting TWO pairs of knee-high socks! At the same time!!!!!!!!
So it's not weird that it feels like neverending story. On the other hand, it's like with all knitting projects. The more I knit, the sooner it'll be done.......

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails