søndag den 22. december 2019

Klar til ferie / Ready for vacation

Jeg fik selvfølgelig ikke strikket noget i går aftes. Overhovedet. I stedet sad jeg og ordnede den bunke ting som jeg ville have klar på arbejdet inden ferien startede. Det er bare så surt at komme tilbage til den gamle bunke arbejde igen! (Næh - lad mig få en ny! Eller noget....)
Så trøjen er ikke helt færdig. Men nu er ferien da ihvertfald startet! Det var skønt at komme ned på stationen og nå toget, som selvfølgelig holdt HELT nede i den anden ende af perronen. (Ja, jeg har også fået løbet i dag!)
Nu skal jeg pakke og blive klar til jul med Frikkerne. Glæder mig!

Of course I didn't get any knitting done last night. At all. Instead, I sat in my office, getting the pile og stuff done that I wanted to get rid of before my vacation. It just sucks coming back to the same old pile of work! (No - let me have a new pile! I guess....)
So the cardigan isn't done. But at least my vacation has started! I loved being able to catch the train on the station! Of course the train was as far away as possible on the platform. (Yes, so I did my running today!)
So now I'll be packing getting ready for Christmas with the Frikke family. Can't wait!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails