lørdag den 14. december 2019

Længe ventet / I've waited a long time for this

Ja, altså, ikke nødvendigvis på denne kop, altså! Den dukkede op i min pakkekalender og mindede mig om at jeg virkelig har manglet sådan en!
Næh - jeg har virkelig glædet mig til denne weekend! Bare at nyde formiddagen herhjemme og derefter ordne alle de ting jeg skal (der er mange ting!) i den orden jeg nu kommer til at gøre det.
Det lyder mærkeligt, men det er skønt at lave alle de der ellers kedelige ting i weekenden, fordi det betyder at jeg er hjemme til at gøre det.
Weekenden byder så også på gløgg og æbleskiver lidt forskellige steder, hvilket jeg bestemt heller ikke har noget imod. Denne gang er det ikke mig der inviterer!

Well, I've not waited so much for this cup, you know! It turned up in my advent calendar and reminded me how I needed one of these!
Oh no - I have been really looking forward to this weekend! Just enjoying the morning at home and then fix all the stuff I need to to (there's a lot!) in the order I'll find the time to do it.
It sounds weird, but I love having to do all this boring stuff in the weekend, because it means that I'm actually at home to do it.
This weekend also comes with gløgg and æbleskiver a few different places, which I certainly don't mind either. This time I'm not the host!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails