torsdag den 22. juli 2021

16

Årets næste par strømper blev lidt forsinket. Min nevø fyldte år i lørdags, men jeg kunne ikke komme til hans fødselsdag, og desuden gik det bare temmelig langsomt med strømperne, så de blev altså først færdige lidt for sent. 
Jeg har arbejdet videre med det koboltblå Arwetta i kombination med Zauberball Crazy. Det ser bare pænt ud.... Mønsteret er designet til 2 nøgler Zauberball for at få forskellige strømper. Det er et pænt mønster, faktisk, selv om jeg valgte en standard hæl og tå. 
Denne gang har jeg brugt de firkantede strømpepinde igen - mine favoritter! - og strømperne vejer 75 gram. 

The next pair of socks is a bit late. My nephew's birthday was on Saturday, but I couldn't go to his birthday, and furthermore they seemed to grow quite slowly, so they only got done a bit too late. 
I've been continuing on the cobalt blue Arwetta in combination with Zauberball Crazy. It just looks nice.... The pattern was designed for 2 skeins of Zauberball to make the socks different. It's a very nice pattern, actually, although I just made a standard heel and toe. 
This time, I used my square double point needles again - my favorites! - and the socks weigh 75 grams in total. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails