lørdag den 31. juli 2021

De har stirret på mig / They have been staring at me

I dag skal de her i aktion. Der er bryllup, og de skal stå på kagen. 
For et par uger siden gav de mig mareridt. Jeg drømte at jeg var til bryllup UDEN figurer. Alle var skuffede. Nærmest krænkede. Lige siden jeg vågnede har jeg været virkelig, virkelig bange for at glemme dem, og deres små, døde perleøjne har fulgt mig rundt i stuen. Måske har de også haft mareridt? 
Men de er pakket godt ned i tasken og klar, og jeg skal helt sikkert have taget billede af dem på kagen! (Måske skal de i virkeligheden ligge i min rygsæk så jeg er HELT sikker!)

Today, these guys are going to do their job. The wedding is today, and they will be on the cake. 
A couple of weeks they caused a nightmare. I dreamed I was at the wedding WITHOUT the figures. Everyone was disappointed. Almost insulted. Ever since I woke up, I have been really, really scared to forget them, and their little dead pearly eyes have followed me around the living room. Maybe they also had a nightmare?
But now they are in the bag, all ready, and I'll definitely taking a photo of them on the cake!
(Maybe I'll just put them in my back pack, to be ENTIRELY sure!)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails