torsdag den 29. juli 2021

Noget at læse / Something to read

Gad vide, hvor længe det vil tage mig at læse de her bøger? Et par år? Eller bare måneder? Nu er de her ihvertfald - de næste 4 bøger om Thomas Lynley. 
Jeg udnytter at jeg arbejder i Sverige når jeg kan. De her bøger fandt jeg først på Amazon, men opdagede så, at Adlibris.se havde dem billigere. Og når jeg nu har svensk kort og arbejder i Sverige, så er det altså bare så dejlig nemt at købe ting der! Specielt, når jeg kan finde dem på engelsk. Er ikke sådan specielt overbevist om at jeg nogensinde kommer så langt at jeg læser krimier på svensk..... Vi får se!

I wonder how long it will take me to read these books? A few years? Or just some months? But now they are here - the next 4 books about Thomas Lynley.
I'm taking advantage of my working in Sweden. First, I found these books at Amazon, but then I discovered that Adlibris.se was cheaper. And since I have a Swedish bank card and work there, it's just so easy and cheap buying stuff there! Especially when the books were available in English. I'm not very convinced that I'll ever go so far as to read crime novels in Swedish..... We'll see!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails