lørdag den 7. september 2024

Ikke den bedste planlægning / Not the best planning

I har jo hørt om mine vægge og fugten. Der er ikke sket så meget hen over sommeren - mest fordi jeg bare ikke orkede hvis der skulle komme håndværkere i min ferie. 
Men NU er de i gang igen! Torsdag aften tømte jeg en sektion af min ABC-reol (ELSKER det koncept!) så tømreren kunne komme til. Jeg var noget spændt på hvordan det ville se ud når jeg kom hjem, for i dag kommer familien på besøg.......

So you heard about my walls getting wet. Not a lot have happened over summer - mostly because I just couldn't stand the thought of workers during my vacation. 
But NOW they are at it again! On Thursday evening I emptied a section of my ABC-bookshelf (I LOVE that concept!) so the carpenter would be able to do his stuff. I was quite nervous thinking of how it would look when I came home, because today my family is visiting......
Men det var faktisk bare fint! Han havde sat nye plader op i hullerne, og nu venter det så på mureren som skal fikse det sidste omkring skorstenen, inden maleren kan lave sin del af arbejdet. 
Mine gæster kan også komme uden det er helt håbløst, så det er jeg glad for. Det bliver så dejligt at få i orden igen!

But it actually just looked okay! He put up new boards in the holes, and now it's waiting for the mason to fix the last bits around the chimney before the painter can do his bit of the work. 
My guests can also come without everything being totally hopeless, and I'm happy about that. It's going to be so nice getting everything in order again!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails