søndag den 15. september 2024

Ikke Fanø / Not Fanø

Jeg troede jeg skulle til Fanø fredag-lørdag. Alt var pakket og klart. Men efter at have gjort mit bedste for at ignorere min forkølelse hele ugen, vågnede jeg fredag morgen med en stemme som et pivedyr. 
Såååååååå....... Lørdagen blev brugt derhjemme og blev rigtig hyggelig (og billigere). 
Jeg håber og tror at Irish Coffee faktisk kan gøre noget ved forkølelser. Det smager ihvertfald godt og gør humøret bedre!

I thought I would be going to Fanø on Friday and Saturday. Everything was packed and ready. But after doing my utmost to ignore a cold all week, I woke up on Friday with a voice like a squeky toy. 
Sooooo...... Saturday was spent at home and turned out really nice (and cheaper). 
I hope and believe that Irish Coffee can actually help colds. Indeed it tastes increadibly yummy and helps raise my mood!

2 kommentarer:

  1. Jeg er sikker på, at Irish Coffee er godt mod snue. Ellers er det i hvert fald sjovere at være syg. God bedring.

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails