tirsdag den 17. september 2024

Tid derhjemme / Time at home

Mine fugle har virkelig nydt weekenden! Det at jeg var hjemme og de kunne komme ud at flyve var virkelig bare lykken, og de var ikke nemme at få ind søndag aften, selv om det begyndte at blive mørkt. 
Er det ikke bare vildt, så hurtigt det bliver mørkt om aftenen? Jeg kan slet ikke forstå det. 
Meget snart kommer fuglene kun ud om weekenden, hvis jeg er hjemme. Når det er mørkt går de ind i buret igen. Men så er det tid til at tænde lys og hygge på den måde. 
Jeg ved ikke om jeg er klar til efterår, men det er tydeligvis lige på trapperne! Er du klar?

My birds really enjoyed this weekend! Me being at home and them being able to fly around was just what they loved, and on Sunday evening, they did not want to go inside, although it was getting dark. 
Isn't is crazy how early it gets dark at night? I really cannot understand it. 
Very soon, the birds will only get out of the cage during the weekends, if I'm at home. When it's dark, they go back into the cage. But then it will be time to light some cozy lights instead. 
I don't know if I'm entirely ready for fall, but clearly it's almost here. Are you ready?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails