lørdag den 14. september 2024

Helsingborg

Denne uge har budt på en tur til Helsingborg. Det føles som at bestige et bjerg når man skal gå fra stationen op til sygehuset, men til gengæld er det dejligt nemt på vej tilbage......
Togene kørte forbløffende fint (for en gangs skyld!) og på vej hjem gik jeg forbi den lille garnbutik som meget praktisk ligger på vejen mellem sygehus og station (hvis man går den rigtige vej, altså!)

This week came with a trip to Helsingborg. It feels like climbing a mountain when walking from the station up to the hospital, but then it's really easy going back down......
The trains were running surprisingly well (for once!) and on the way back I passed the small yarn shop that is so conveniently located between the hospital and station (if you pick the right way!)
Min undskyldning var at jeg ikke har så meget strømpegarn som er lidt mere mandefarvede. Men nu købte jeg de her to, fine nøgler som nok skal blive brugt! 

My excuse was that I do not have that much sock yarn in colors a bit more manly. But now I bought these two, beautiful skeins that I'll definitely use!

2 kommentarer:

  1. Det var da et beskedent - omend smukt - køb!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, skabet er jo fuldt derhjemme! Men jeg er tilfreds med det her.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails