tirsdag den 10. september 2024

20

Min mindste nevø ha fødselsdag næste uge, så han ska have strømper. Hans første fødselsdag efter han er flyttet hjemmefra! 
Denne gang valgte jeg et mønster som hedder Aramis. Det er bare ret og vrang, men det er ret pænt, og så er mønsteret spejlvendt på strømpe nummer 2. 
Som I kan se er hans fødder en del større end mine!

My youngest nephew is turning 19 next week, so he will have socks. His first birthday after he moved away from home!
This time, I picked a pattern called Aramis. It's just knit/purl, but it looks really nice and then hte pattern is mirrored on the second sock. 
As you can see, his feet are quite a bit larger than mine!
De er strikket i Wollmeise i en farve som er ret håbløs hvis der ikke er helt lyst der hvor man strikker. Jeg siger det bare! Men de er flotte og jeg håber han overlever de lilla striber. Det gør han nok. 
Pakken er sendt afsted, og jeg håber bare den når frem til tiden. Det er altid spændende!
De er strikket på pind 2,5 og vejer 130 gram. 

They are made with Wollmeise using a color that's quite hopeless if the light where you knit is not bright. Just saying! But they look pretty and I do hope he survives the purple stripes. I'm sure he will. 
The packade is mailed, and I just hope it will make it in time. It's always hard to know!
I used 2.5 mm needles and they weigh 130 grams. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails