fredag den 6. september 2024

Skjorter! / Shirts!

Nu har I jo hørt skjorte-sagaen i flere dele og I kan sikkert godt gætte HVOR glad jeg var da jeg satte symaskinen væk onsdag aften! Det var utroligt langsommeligt at sy hele 16 knapper på i hånden og jeg blev ret sent færdig, men det var virkelig skønt!
Her er skjorten som han selv valgte stof til. Nok den mest stilige jeg nogensinde har syet!

So now you've heard the adventures of the shirts in several chapters, and I'm sure you can guess HOW happy I was when I put the sewing machine away on Wednesday evening! It took forever to sew all 16 buttons on by hand, and it was late when I was done, but it was so nice!
So here is the shirt that he picked the fabric for. I do think it's the most stylish shirt I've even sewn!
Og her er overraskelsen i stof med logo fra hans college. Jeg er totalt sikker på at han også kommer til at kunne lide denne her! Jeg synes farven er virkelig fin og den kommer til at klæde ham godt. 
Nu skal strømperne bare også blive færdige så jeg kan sende hans pakke. Hans første fødselsdag hjemmefra. 

And this is the surprise in fabric with the logo of his college. I'm totally sure that he will also like this one! I think the color is really pretty, and it will fit him well. 
So now I just need to finish the socks so I can mail his package. His first birthday away from home. 
Måske nogle af jer tænker om han virkelig vil gå med de fjollede skjorter? Og kan han overhovedet få dem på? 
Her er han som "student" fra sin high school i den første skjorte - den med hundene. Han elsker sine skjorter og bruger dem flittigt. Derfor er det lige før jeg synes det er sjovt at sy dem! Bagefter, altså. 

Maybe some of you are wondering if he really wants to wear these silly shirts? And are they large enough to fit him?
Here he is, graduating from high school, wearing his first shirt - the one with the dogs. He loves his shirts and use them all the time. So I almost think it's fun to make them! Afterwards.......

4 kommentarer:

  1. Svar
    1. Det GØR han! Det er helt vildt dejligt at få så meget varme og kærlighed fra nevøer og niecer.

      Slet
  2. Wow - hvor er de flotte. Virkelig flot arbejde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak skal du have! Det var godt nok også noget af et arbejde....

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails