torsdag den 5. september 2024

Knaphuller! / Button holes!

Skjorterne er færdige!!!! Efter mange aftener hvor jeg har stirret på eller tænkt på skjorterne, hvis jeg ikke lige har fået syet, er de simpelthen færdige!!!!!!
I går syede jeg knaphuller, og jeg huskede at det var lidt svært sidste gang og derfor lavede jeg lige en prøve. (Meget stolt.)

The shirts are done!!!!! After many evenings staring at them or thinking of them, if I didn't sew, they are actually done!!!!
Yesterday, I sewed the button holes, and I remembered how hard it was last time, so I did test my technique. (Very proud.)
Det var temmelig mange knaphuller!!!!!!
Men bagefter blev min symaskine endelig pakket væk!

There were so many button holes!!!!!
But afterwards, my sewing machine was packed away. Finally!
Det tog virkelig lang tid at sy hele 16 knapper i! Men med lidt stædighed (og en forsinket sengetid) blev jeg (og skjorterne) færdig. Jeg skal lige have taget billeder i aften så I kan se dem i morgen. Det er virkelig dejligt at de er færdige!!!!!

It took me a lot of time to sew a total of 16 buttons! But with some stubbornness (and a late bed time) I (and the shirts) got done. I just need to take some photos tonight so you can see them tomorrow. It's sooooo nice that they are done!!!!!!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails