torsdag den 12. september 2024

Gaver / Gifts

Jeg føler mig virkelig gammel i år, for jeg har fået en ny regnvandstønde, og jeg er VILDT glad for den! Den gamle lækkede og stod på en skammel som var helt rusten, så det er virkelig en opgradering! Den blev monteret og det hele, og jeg glæder mig meget til at bruge den!

I feel really old this year, because I got a new rainwater barrel, and I just LOVE it!
The old one was leaking and it stood on a stool that was all old and rusty, so this is a real upgrade! It was set up and ready, and I'm really looking forward to using it!
Jeg fik også en cd med Tchaikovsky's "Tornerose" som jeg skal i Operaen og se i oktober. Jeg glæder mig meget. Disney bruger en bid af Tchaikovsky's musik i deres film - tjek selv her
Jeg elsker at der findes sådan nogle balletter!

I also had a cd with Tchaikovsky's "Sleeping Beauty" which I will be watching at the Copenhagen Opera in October. I'm looking so much forward to this! Disney is using a bit of Tchaikovsky's music for their movie - check it out here
I do love that ballets like this exist!
Jeg fik også fine skåle i flotte farver. Dem glæder jeg mig til at bruge når jeg har gæster! Festlige, fine skåle er lige det man behøver. 

I also had some very beautiful bowls in beautiful colors. I'm looking forward to using them when having guests! They are festive and pretty, and just what you need. 
Da jeg kom hjem fra arbejde i tirsdags var der blomster udenfor døren. Fra min kære søster. De er sådan lidt til den lilla side, men altså - hvis jeg nu definerer dem som gammelrosa er de helt perfekte!
Så dejligt, altså!

When I came home from work on Tuesday, there were flowers outside my door. From my dear sister. They are kind of purple, but really - if I define them as old rose, they are perfect!
So lovely!
Og så fik jeg en dejlig flaske gin. Det er sjovt at kunne smage på alle de forskellige slags gin, og min niece havde virkelig fundet en god en!
Der kommer nok lidt flere gaver de næste dage. Det vil jeg bare glæde mig til. Jeg elsker gaver!

And then I had a lovely bottle of gin. It's fun tasting all the different kinds of gin, and my niece found a really good one!
There will possibly be some more presents the next days. It will be fun. I love presents!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails