fredag den 27. september 2024

Regn / Rain

Det er virkelig begyndt at regne igen! Onsdag skulle jeg hjem, men det regnede så meget at jeg ikke turde gå helt til stationen. Mine bukser så sådan her ud efter cirka 200 meter!
Jeg er virkelig glad for at gå 10.000 skridt om dagen, og er meget omhyggelig med at gøre det (bortset fra en enkelt, kold aften i et fastsiddende tog hvor jeg bare var TRÆT!). Det nemmeste er hvis jeg får gået mellem station og sygehus både morgen og aften, men lige i onsdags var toget vældigt sent om morgenen så jeg måtte tage bussen, og jeg gik så heller ikke på vej tilbage, så der var mange skridt der manglede! 
På vej hjem hoppede jeg derfor af på Hyllie station og gik i det store indkøbscenter Emporia. Det er meget nemt at gå vild i, og onsdag gjorde jeg det med vilje. Det var faktisk ret hyggeligt (og tørt). 
Bortset fra det, så synes jeg det er virkelig dejligt at komme ud og gå. Så det kan godt være at lige antallet på 10.000 kan diskuteres, men det er så dejligt at få lidt luft!

So the rain really came back! When I was going home on Wednesday, it rained so much that I didn't dare walking down to the station. My jeans looked like this after about 200 meters!
I really love walking 10,000 steps a day, and I'm very serious about it (except for one cold evening in a stuck train when I was just TIRED!). The easiest way is for me to walk between the station and the hospital morning and evening, but this Wednesday the morning train was extremely late and I had to take the bus, and when I didn't walk there on my way home either, I was lacking a lot of steps!
So on my way home I got off at Hyllie station and visited the large shopping center Emporia. It's really easy to get lost in there, and on Wednesday, I did it on purpose. It was actually quite cozy (and dry).
But really - I love getting outside to walk. So maybe the exact number of 10,000 is discussable, but it's wonderful getting some air!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails