fredag den 21. februar 2014

Bling!

Pludselig gik det op for mig, at en af niecerne har fødselsdag lige om lidt.... Om en uge, for at være mere nøjagtig!
Måske skulle jeg få gang i et par strømper? Gerne nogle, der var sjove at strikke, nemme og hurtige og fine.
I jagten på det rigtige strømpegarn faldt jeg over de her to nøgler. Pink og mønstret (med glimmer). Det bliver til et par strømper med mønster i skaftet og glatstrikket fod. De bliver hotte, tror jeg......

Suddenly I realized that one of my niece's birthday is coming up fast.... In a week, to be more exact!
Maybe I should start a pair of socks? Preferably some that are fun to knit, quick, easy and pretty.
Hunting down the perfect sock yarn made me find these 2 skeins. Pink and multicolored (with glitter).
The socks will have pattern on the leg part and stocking stitch on the foot. Looking hot.....

14 kommentarer:

  1. De er rigtig hotte og jeg elsker det mønster de skal nok bringe glæde

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sådan et dejligt mønster at strikke.

      Slet
  2. De bliver da helt sikkert hotte og bling bling :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Hendes kusine blev straks misundelig.... Især over glimmergarnet!

      Slet
  3. De kommer da til at lyse gevaldigt op, og skønne er de!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er også selv lidt forelsket i dem.....

      Slet
  4. Det tror jeg ogsaa de goer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Man kan altid håbe. Ellers har hendes kusine tilbudt at overtage dem!

      Slet
  5. Svar
    1. Tak. Jeg kan ret godt lide det mønster!

      Slet
  6. Wauu - der er gang i farverne - lækkert :)

    SvarSlet
  7. Fede farver og sjovt mønster. Hun skal nok blive glad. Jeg er endelig igang strikke strømper efter mønster igen.

    SvarSlet
  8. Jeg elsker det mønster - simpelt at lave og flot udtryk!

    Lækre farver, du har valgt!

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails