mandag den 10. februar 2014

Babuschka!

Der er jo OL i Rusland. Flotte, sportslige præstationer!
På snowboard-banen var der en kæmpe babuschka. En af de der træ-dukker, hvor der er en mindre dukke indeni som har en endnu mindre dukke indeni osv.
Man kan da også bare strikke et par vanter med en babuschka! Kan man ikke?
Opskriften er på finsk, så det er virkelig mærkeligt. Men der er diagram, så jeg tænker det går.....

The Olympic Games are happening in Russia right now. Amazing achievements in sport!
On the snowboard-slope there was a giant babuschka. One of those wooden dolls holding a smaller doll inside, that has an even smaller doll inside and so on.
You could knit mittens with a babuschka! Couldn't you?
The pattern is in Finnish. That is really weird! But it holds a chart, so I think it will work out fine.....

17 kommentarer:

  1. Måske lidt af mit sokker bliver omsat til sådan et par....
    God mandag :)

    SvarSlet
  2. De er altså fede! Dem ville jeg gerne lave, de ryger bagerst i en alen lang kø af projekter.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er egentlig mere pæne end mærkelige til en 'Mærkelig Mandag'.....

      Slet
  3. Jeg er sikker på det går - spændt på at se resultatet ;))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det går nok med diagram. Jeg har dog ingen planer om dem her lige nu.....

      Slet
  4. Tak for henvisningen, der er rigtig fine

    SvarSlet
  5. De er altsaa bare saa flotte.

    SvarSlet
  6. Du kan garanteret, så meget som du strikker, så tror jeg ikke det bliver et problem. De er også fine.

    SvarSlet
  7. Hvor er de altså bare fine...

    SvarSlet
  8. Jeg er vild med de vanter. Måske mest fordi jeg har en babushka tatoveret på ryggen... Jeg ville ønske, at jeg kunne overskue den opskrift! Jeg bliver jo nødt til at have sådan nogle! :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan du sagtens! Det er ikke så svært at strikke med to farver. Slet ikke, når der er et godt diagram.

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails