fredag den 28. februar 2014

Tag det som en mand! / Act like a man!

Nå. Vinteren føles næsten ovre. Der er forår i luften! Børneafdelingen er fuldstændigt fyldt med snot, og selvfølgelig måtte jeg tage lidt med hjem......
Er lidt bange for, at det denne gang ikke bare er vuggestuepest, men den berygtede mande-influenza! Jeg har godt nok ondt af mig selv. Selv om jeg faktisk godt kan arbejde. Jeg har heller ikke hverken feber eller er ved at dø. Jeg hoster ikke ud over det hele.
Men derfor er det nu meget rart at have et par aftener bare i selskab med sofaen!

Well. Winter is almost gone. Spring is in the air! The children's department is bursting with snot, and of course I had to bring home a little......
I'm a bit scared that this time it's not only the kindergarten-plague, but the infamous man flu! I really feel sorry for my self. Even though I am able to work. I don't have a fever, and I don't feel like dying. I'm not spreading a cough everywhere.
But it's still nice spending a few evenings in the company of my couch!

11 kommentarer:

  1. Åh din stakkel ;(
    Rigtig god bedring - ville ønske jeg kunne bringe dig lidt juice ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det går faktisk allerede en del bedre i dag. Heldigvis. Det er utroligt, så hurtigt man bliver træt af at være forkølet!

      Slet
  2. nå... synes det er ok du får mandeinfluenzen- mindst en i husstanden må vel påtage sig det:-) Rigtig god bedring- håber du får sovet det ud snart!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak skal du have. Nu er der jo kun mig til at tage 'opgaven' som meget syg. Men det er ok.....

      Slet
  3. Altså, hvis jeg var læge, ville jeg ordinere sofa, tv/film og strik i det omfang der er energi til. Men nu er det jo ikke mig, der er lægen, vel?! God bedring.

    SvarSlet
    Svar
    1. I aften står den på sofa og film! Så fedt! Nu har der også lige været 9 aftener i træk med ting. Lige i overkanten......

      Slet
  4. Rigtig god bedring og vil anbefale vaccination mod influenza. efter nogle år med denne så bliver man langt mindre forkølet - ja jeg er fortaler for vil hellere bruge tiden på andet end virus :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Uh, ja. Jeg får influenzavaccine hvert eneste år! Gider ikke det stads.....

      Slet
  5. Svar
    1. Tusind tak. Er sikker på at lidt strik hjælper!

      Slet
  6. i think you're feeling better by now? i hope you had a nice rest :)

    SvarSlet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails