søndag den 23. februar 2014

Surprise

Når man får besøg af sin niece, kan man blive så overrasket. Specielt, når man skal finde et mønster, hun kan huske fra sidst, og man så opdager, at 2 opskriftshæfter åbenbart var så gode, at jeg måtte eje 2 af dem!
Mon ikke der er til en gave til en eller anden på et tidspunkt?
Iøvrigt var Sykredsen (med blødt D) samlet i går, og vi nåede frem til navne på undulaterne! (Tak for alle jeres gode forslag)
Pelle bliver til "Perle". Næsten det samme, men pigenavn. Men den nye kommer til at hedde Marius. Til minde om giraffen. (Jeg træner ham allerede nu til at ignorere det, hvis nogen tilbyder ham rugbrød......)

When your niece comes visiting, you can get some surprises. Especially, when you are looking for a pattern that she remembered and wanted to see, and you find out, that two pattern books were so great that I had to own 2 of each!
I guess there will be a nice present for someone at some point?
By the way, our knitting circle was gathered yesterday, and we found names for the budgerigars! (Thank you for your great suggestions)
"Pelle" will become "Perle" (Pearl), which is almost the same, but a girls name. But the new bird will be called "Marius". In memory of the giraffe. (I already started training him to ignore anyone offering him dark bread......)

8 kommentarer:

  1. Vendestrikbukser er i hvert fald spændende. Jeg har kigget i den mange gange og en eller anden dag, skal jeg have købt den - men jeg tror, at jeg nøjes med et enkelt eksemplar! ;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. En enkelt burde være nok! Jeg har kun et mønster, jeg købte 3 gange. Men det var fordi det blev væk, hver gang jeg lånte det ud. Det er et ret godt mønster....

      Slet
  2. Surprise, kunne også være overskriften når man ser 365 ting du kan strikke. Se fredag D. 21/2

    Hilsen Pia

    SvarSlet
  3. Navngivningsprocessen er endt i god ro og orden. Herligt.
    Vendestriks-bogen har jeg lige lånt på biblioteket, - men dog kun een.

    SvarSlet
    Svar
    1. Mon ikke de havde kigget lidt, hvis du havde lånt flere af den samme?

      Slet
  4. Jeg håber, Perle og Marius tog godt imod deres nye navne. Hyggeligt at være med til at vælge!

    SvarSlet
    Svar
    1. De ser meget tilfredse ud. Tak for sidst!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails