fredag den 14. februar 2014

Min kalender / My calendar

Alle I andre er formentlig ankommet godt og sikkert til den digitale tidsalder. Med kalender på telefonen osv.....
Ikke mig. Næh nej! Her hedder det papirkalender. Står tingene ikke der, så er det jo nok, fordi jeg har glemt at skrive det. Nogle ting står i hukommelsen, andre ting bliver måske glemt.
I går havde jeg skrevet, at mit lille kor skulle synge til aftensang henne i kirken. Jeg hastede hjem fra arbejde og var der til tiden! (For en gangs skyld!) Der er bare lige det der smarte med datoer, ikke? For det er altså først om en uge. Fandt jeg ud af ved at ringe til min veninde fra koret.
Til gengæld endte vi med at spise vietnamesisk mad og gå i biografen og se Paul Potts film. Nøj, den var god og sød!
Morale? Det kan ikke betale sig at skrive alting korrekt i sin kalender!

All the rest of you probably arrived safely into the digital age. With phone-calendars and stuff.....
Not me. Oh no! I have a paper calendar. If the activities are not in here, it is probably because I forgot to write them down. Some things are in my memory, while others may be forgotten.
Yesterday I had it written down, that my tiny choir was going to sing for eve-song in the church. I hurried home from work and arrived at time! (For once!)
Just forgot the smart thing about dates. The appointment is next week. Which I discovered by calling my friend from the choir.
In the end, we went for Vietnamese food and went to watch the Paul Potts movie. It was just great! So sweet.
Morale? I guess it turns out better, if not everything has been written down correctly!

12 kommentarer:

  1. Man må da sige du kom i rigtig god tid ;)) ikke dårligt med en tur i bio og en god middag, når nu kalenderen snyder en.....
    God fredag

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke vild med at være i god tid. Men denne gang "glippede" det godt nok! Det blev til gengæld en rigtig god aften.

      Slet
  2. Tlf og pc er afprøvet som kalender - det er for besværligt så ligesom dig har jeg en helt alm udgave :-). lyder som om du fik en dejlig aften

    SvarSlet
  3. Ikke dårlig erstatning. Ville ønske vi havde en vietnamnesisk i nærheden

    SvarSlet
  4. HAha, godt at vide at jeg ikke er den eneste dinosaur. Min kalender er ogsaa af papir og den er uundvaerlig.
    Av, jeg vil da ogsaa fejldatere hvis man kan faa saadan en dejlig aften ud af det.

    SvarSlet
  5. Jeg har også længe sværget til papir kalenderen, men må indrømme, at den elektroniske er nu praktisk.
    Hellere for tidligt end for sent.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men det var lige tidligt nok.......

      Slet
  6. Jeg bruger også en papirskalender har ikke vænnet mig til at bruge andet

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rart med noget, der kan ligge godt i hånden og tasken!

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails