søndag den 16. februar 2014

En til / Another one

Jeg var faktisk rigtig glad for tehætten. Både farverne og mønsteret. Varm og blød var den også, inden den blev filtet (nu er den varmere og blødere!), og da jeg prøvede den som hue (det er jo rigtigt en hue, ikke?) kunne jeg faktisk godt lide den.
Så, altså, nu laver jeg en til. Det bliver en dejlig hue til mig.
Det er ikke tit, man kan matche sin tepotte, vel?

I like the tea pot cozy a lot. The colors and the pattern. It was also very warm and soft before felting it (now it is even warmer and softer!), and I actually tried it as a hat (it was really a hat, wasn't it?), I really liked it.
Well, so now I'm making another one. A nice hat for me.
It is not very often you get the chance to match you tea pot, is it?

6 kommentarer:

  1. Elsker dine finurlige tanker, det bliver en fantastisk hat

    SvarSlet
  2. I bliver så fine - både du og te-potten....
    God søndag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak i lige måde. Måske skulle jeg tage den med på tur?

      Slet
  3. Jeg vil gerne indrømme, at jeg ikke kender en eneste, der har hue og tevarmer, der matcher. Endnu.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sikkert kun mig, der tør indrømme det......

      Slet

Skriv gerne en lille kommentar - det er så hyggeligt!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails